Komunitní vzdělávání

Informace o komunitním vzdělávání & vzdělávání v komunitních centrech. Možnosti poradentství a konzultace. Více informací zde.

 

Učím s RESPEKTem

Od začátku školního roku 2012/2013 nabízelo COV ve spolupráci s časopisem Respekt každý týden lekci pro učitele na aktuální témata. Lekce jsou k dispozici ke stažení zde na webu - klíčové slovo "Učím s RESPEKtem"...

Partneři

 

2015_05_05_14_55_20_Projekt_Výchova_k_občanství.png

 

 

 

 

 

 

 
 
 

  • Staňte se pilotní školou občanského vzdělávání

    Clip.jpg
    V rámci pokusného ověřování systémové podpory občanského vzdělávání na školách hledáme pilotní školy. Pilotáž bude probíhat na 21 školách od června 2016 po dobu následujících 2 let. Přihlašování končí již 17. května ve 20:00! Více informací
  • Nové učební lekce na portálu VychovakObcanstvi.cz

    Clip.jpg
    I v roce 2016 se můžete těšit na lekce, které pro Vás - a společně s Vámi - připravujeme. Zaměřujeme se na aktuální témata, která rezonují v celé společnosti, a ve výuce by proto neměla chybět. Lekce publikujeme postupně a nepravidelně. Metodický portál se proto vyplatí sledovat průběžně... Více informací
  • Volební neřesti a další materiály

    COV_volebni-neresti_3.jpg
    Představujeme Vám učební pomůcky související s volbami (nejen) do poslanecké sněmovny. Jde o pět s nadsázkou zobrazených typických situací – tzv. Volebních neřestí – kterých se politici často dopouštějí... Více informací
 

Nejnovější lekce

Název Klíčová slova Datum Zobrazeno

Soužití s uprchlíky: Pilujeme argumenty 

Žáci se zamýšlí nad výhodami a nevýhodami, které plynou z otevření zařízení pro uprchlíky v jejich okolí, a nad tím, jak se názory na uprchlickou problematiku tvoří. Pracují s novinovými články na toto téma, vyhledávají v nich jednotlivé argumenty. Snaží se rozpoznat argumentační fauly a pilovat tvrzení tak, aby obstála před náročnějšími kritérii v diskuzi.

interkulturalita, kritické uvažování, projevit názor 27. 1. 2016 488x

Mise (A)ČR v zahraničí 

Žáci na mapě identifikují země, ve kterých působí/působila Armáda ČR v rámci zahraničních misí. Diskutují o přínosech a rizicích spojených s účastí v mezinárodních misích a o rozdílech mezi prací vojáků a humanitárních či rozvojových organizací. Lekce navazuje na lekci "Mezinárodní organizace".

mezinárodní vztahy, odpovědnost, spolupráce 6. 1. 2016 472x

Mezinárodní organizace 

Žáci se seznámí s vybranými mezinárodními organizacemi, předmětem jejich činnosti. Zamyslí se nad výhodami a nevýhodami členství v nich, v rámci svých možností zváží smysluplnost jejich existence.

Evropská unie, mezinárodní vztahy, spolupráce 5. 1. 2016 613x
Více lekcí